Friday 1 February 2013

rindu

subhanallah...sungguh Allah xkan uji seseorang tu melainkan die mampu untuk pikul ujian tu...

seringan2 ujian pon kte rse berat...apetah lg ujian yg berat kan...Allahu akbar.

ari ni kt fb rmi lak yg post psl pesanan ayah diorg kt diorg, how sweet ayah diorg treat diorg walopon da besa panjang, post pasal ape yg diborakkan dgn ayah diorg...bestnye...

seyes jeles sbb aku mampu rewind je ape yg diorg ade smpi skrg tu kt dlm otak ni. Alhamdulillah, Allah bg ingatan yg kuat kt ayah aku...walopon da dkt 6 thn ayah pegi...but his face doesn't fade away from my mind...

kenangan demi kenangan, memori demi memori...gelak tawanya...gurauannya...kata2nya..gaya jalannya..gaya makannya...everything...ya Allah kuatkan aku...

walopon Allah bg peluang hidup ngan ayah 15 thn je...but i'm really grateful sbb diberi peluang merase kasih sayang seorang ayah...walopon semakin aku membesar ayah aku sakit2...but aku puas n bangge dpt jd tongkat ayah waktu die penat jalan, dpt jd penyuap mkn waktu ayah x selera nak mkn, dpt jd tukang urut waktu badan ayah sakit2, dpt jadi doktor x bertauliah waktu ayah perlukan doktor x bertauliah kt umah...

alhamdulillah...moge Allah rahmati roh ayah, Almarhum Md Ismail B. Hj Nasir, Al-fatihah...

No comments:

Post a Comment